Tuesday, December 9, 2014

Unë e kam parë një njeri duke e puthur atë!


Unë e kam parë një njeri duke e puthur atë!

Mugire Ibn Shube radiallahu anhu, transmeton: ''Askush nuk më ka mashtruar asnjëherë (përveçse) një i ri nga Benu Harithi.
Ngase unë e përmenda një grua që iu përket atyre (ishte e fisit Benu Harith), se dua të martohem me të; atëherë ai tha: ''O udhëheqës! (Nuk ka asnjë) të mirë për ty në të.''
Kështu që unë i thashë: ''Dhe përse (jo)?'' Ai tha: ''Unë e kam parë një njeri duke e puthur atë!'' Prandaj unë u largova (hoqa dorë) prej saj; pastaj ai djali i ri u martua me të.''
Kështu që, unë e qortova atë dhe i thashë: ''A nuk më njoftove mua se e ke parë një njeri duke e puthur atë?''
Ai tha: ''Po, unë e kam parë babanë e saj duke e puthur atë.''

Burimi: ''El-Akd El-Ferid'', 5/10.

Përktheu: Jetmir Jakupi

No comments:

Post a Comment