Saturday, December 20, 2014

Imam Ibn Abidin El-Hanefiu - Shejhul Islam Ibn Tejmije është njeri i besueshëm dhe fjala e tij është e pranuar tek ne Hanefitë


Imam Ibn Abidin El-Hanefiu - Shejhul Islam Ibn Tejmije është njeri i besueshëm dhe fjala e tij është e pranuar tek ne Hanefitë

Imam Ibn Abidin El-Hanefiu - njëri nga dijetarët më të mëdhenjë në Medh'hebin Hanefi (ka vdekur më 1252 H), ka thënë: ''Unë pashë në (librin) ''El-Sarim El-Meslul'', nga Shejhul Islam Ibn Tejmije, siç vijon: ''Sa i përket Ebu Hanifes dhe nxënësve të tij...''

Kështu që Ibn Tejmije thotë se, sipas nesh (domethënë Hanefive), është e lejuar që të vritet ai nëse ai e përsërit (një krim sikur Dhimiu i cili shanë/ofendon Profetin) dhe e bën atë haptazi.

Sa i përket thënies së Ibn Tejmijes: ''... edhe nëse ai e ka pranuar Islamin pasiqë është kapur'', atëherë unë (Ibn Abidini) nuk kam parë se ndonjëri prej nesh (Hanefive) të ketë thënë këtë në mënyrë të qartë.
Megjithatë, (Shejhul Islam Ibn Tejmije) e ka transmetuar atë nga Medh'hebi ynë, dhe ai është i besueshëm, prandaj është e pranuar (si rregull/Medh'heb i yni).''1

Burimi: ''Hashije Ibn Abidin'', vëll.6, fq.346.

Përktheu: Jetmir Jakupi

1. Dhe ky imam Hanefi, nuk është i vetmi nga dijetarët e mëdhenjë Hanefi që e quajnë Shejhul Islam Ibn Tejmijen, Allahu e mëshiroftë, dijetar të Islamit dhe nga më të mëdhenjtë e Ehli Sunnetit.
Thashë sa e çuditshme është çështja me disa që e quajnë (e konsiderojnë) veten Hanefi ndërsa e shajnë, nënçmojnë dhe e akuzojnë për të devijuar - e disa e konsiderojnë edhe kafir (jobesimtarë) atë (Shejhul Islam Ibn Tejmijen) dhe pasuesit e tij , a thua cilin nga dijetarët e mëdhenjë Hanefi e pasojnë ata?! (Shpjegim i Përkthyesit).

No comments:

Post a Comment