Monday, December 15, 2014

Nuk kalon asnjë mëngjes i vetëm pa më pyetur Shejtani...


Nuk kalon asnjë mëngjes i vetëm pa më pyetur Shejtani...

Imam Hatim El-Esam, Allahu e mëshiroftë, ka thënë: ''Nuk kalon asnjë mëngjes i vetëm pa më pyetur Shejtani mua: ''Çfarë do të hash (sot)?, ''Çfarë do të veshësh?'', dhe ''Ku do të jetosh?''

Unë i përgjigjem atij: ''Do të ha vdekjen; do të veshi një qefin dhe do të jetoj në një varr.''1

Burimi: ''Sifetu Safve'', 4/162, nga Imam Abdurrahman Ibn El-Xheuzi, Allahu e mëshiroftë.

Përktheu: Jetmir Jakupi

1. Shejtani i mallkuar nëpërmjet pyetjeve të tilla mundohet të nxjerrë nga rruga e drejtët besimtarët, në mënyrë që të humbin durimin dhe shpresën në Allahun subhanehu ue teala, e të mendojnë se kanë mbetur pa zgjidhje.
Ndërsa në realitet, kjo dunja është e shkurtër, ku vdekja mund të na vjen në çdo moment, e atëherë do të vishemi me qefin dhe do të varrosemi në tokë, andaj ne duhet të mundohemi sa më shumë për botën tjetër e cila është e përhershme dhe në të cilën nuk do i kemi brengat e kësaj bote.
Allahu subhanehu ue teala, na e shtoftë durimin dhe na udhëzoftë në rrugën e drejtë. (Shpjegim i Përkthyesit).

No comments:

Post a Comment