Wednesday, November 5, 2014

O Allah, ata më ndalojnë mua që të fali namazin e Xhumasë!


O Allah, ata më ndalojnë mua që të fali namazin e Xhumasë!

Imam Es-Subki, Allahu e mëshiroftë, ka thënë: ''Dhe (Imam) Buvejti përderisa ishte i burgosur, do të lahej çdo Xhuma dhe do të parfumosej dhe do të lante veshjen e tij, dhe pastaj do të dilte tek dera e burgut kur ai e ndëgjonte ezanin, dhe roja i burgut do ta kthente atë prap.
El-Buvejti, pastaj do të thoshte: ''O Allah! Unë i jam përgjigjur thirrjes Tënde dhe ata më parandaluan mua.''

Dhe (Imam) Buvejti i shkroi (Imam) Dhuhelit: ''Unë kërkojë nga ti që të njoftosh vëllezërit tanë prej Ehlul Hadithit në lidhje me gjendjen time, kështu që ndoshta Allahu do të më shpëtojë mua me anë të duave të tyre.
Unë jam i prangosur dhe i paaftë (e kam të pamundur) që të kryejë veprimet e obligueshme si pastrimin dhe namazin.
Kështu që njerëzit (me të ndëgjuar këtë) qanin me zë dhe luteshin për të.''

Burimi: ''Tabekat'', 2/164-165.

Përktheu: Jetmir Jakupi

No comments:

Post a Comment