Saturday, March 1, 2014

Pse njerëzit shpikin Bidate (Risi në fe)


Pse njerëzit shpikin Bidate (Risi në fe)

Muadh Ibn Xhebeli, radiallahu anhu, ka thënë: ''Përpara jush janë kohëra të sprovave (fitneve) në të cilën do të ketë shumë pasuri dhe në të cilën Kur'ani do të hapet dhe të merret (lexohet) nga besimtarët dhe hipokritët, burra dhe gra, të rinjë dhe të moshuar dhe të lirë dhe robër.
Dhe ajo kohë është në të cilën ka mundësi që do të ketë njerëz të cilët do të thonë: ''Pse njerëzit nuk po më pasojnë mua kur unë e kam lexuar Kur'anin? Ata nuk do të më pasojnë derisa unë të shpikë diçka tjetër.''
Prandaj, ruajuni nga çdo gjë që është e shpikur (në fe), për shkak se ato gjëra të cilat janë të shpikura, janë devijim.''

Burimi: ''El-Bid'ah'', fq.62, nga Imam Ibn Vade, Allahu e mëshiroftë, dhe në ''Sherh Usul I'tikad Ehli-Sunneh uel-Xhemah'', vëll.1, fq.125, nga Imam Lalakai, Allahu e mëshiroftë.

Përktheu: Jetmir Jakupi

No comments:

Post a Comment