Wednesday, April 9, 2014

Mrekulli - Të verbërit të cilit i kthehej shikimi çdoherë që dëshironte të lexonte Kur'an


Mrekulli - Të verbërit të cilit i kthehej shikimi çdoherë që dëshironte të lexonte Kur'an

Ebu Ez-Zahiriu, ka transmetuar: ''Unë shkova në Tersus, kështu që hyra tek (Imam) Ebu Muavije El-Esuedi, pasiqë ai ishte bërë i verbër.
Në shtëpinë e tij, unë e pashë një Mus'haf të varur nga muri, kështu që unë i thashë atij: ''Allahu pastë mëshirë mbi ty! Një Mus'haf, ndërsa t'i nuk mund të shohësh?!''
Ai u përgjigj: ''Vëllau im, a do të mbash një sekret për mua deri ditën kur unë të vdesë?''
Unë i thashë: ''Po.'' Pastaj, ai më tha mua: ''Me të vërtetë, kur unë dua të lexojë nga Kur'ani, shikimi im (të parit) kthehet tek unë (domethënë shohë).''

Në një transmetim tjetër, që transmeton Ebu Hamza Nasir Ibn El-Ferexh El-Eslemi, dhe ai ishte shërbëtor i (Imam) Ebu Muavije El-Esuedit, transmeton diçka të ngjashme:
''Ebu Muavije e kishte humbur shikimin. Kështu që, në qoftë se ai dëshironte të lexonte nga Kur'ani, ai do të kapte (prekte gjërat) rreth dhomës për të kërkuar Mus'hafin derisa ai ta gjente atë.
Sapo ai ta hapte atë, Allahu do t'ia kthente shikimin (të parit) atij. Sapo ai ta mbyllte atë, shikimi i tij do ta linte atë (sërish nuk do të shihte).''

Burimi: ''Sijer E'Alam En-Nubela'', 8/43, nga Imam Dhehebiu, Allahu e mëshiroftë.

Përktheu: Jetmir Jakupi

No comments:

Post a Comment