Friday, April 4, 2014

Ai i cili e rruan mjekrrën tërthorazi është duke thënë 'O Allah, Ti nuk më ke krijuar në mënyrën më të mirë'


Ai i cili e rruan mjekrrën tërthorazi është duke thënë 'O Allah, Ti nuk më ke krijuar në mënyrën më të mirë'

Shejh Albani, Allahu e mëshiroftë, ka thënë: ''Ai i cili rruhet (e rruan mjekrrën) tërthorazi (jodirekt) është duke thënë: ''O Allah! Ti nuk më ke krijuar në një mënyrë të mirë.
Përndryshe nuk do të më kishe dhënë një mjekërr.''1

Burimi: ''Silsilat El-Huda uen-Nur'', 162.

Përktheu: Jetmir Jakupi

1. Pra, nuk lejohet rruarja e mjekrrës (është haram rruarja e saj). Transmetohet nga Ebu Hurejra, radiallahu anhu, se i Dërguari i Allahut, salallahu alejhi ue selem, ka thënë:
وروى مسلم (383) عن أبي هريرة – رضي الله عنه – قال : قال رسول الله صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ : ( جزوا الشوارب وأرخوا اللحى خالفوا المجوس ) .
''Shkurtoni mustaqet dhe lëshoni mjekrrat, dhe kundërshtoni mexhusët.'' (Transmeton Muslimi, nr.383).
Në një hadith tjetër që e transmeton Abdullah Ibn Omeri, radiallahu anhu, se i Dërguari i Allahut, salallahu alejhi ue selem, ka thënë: عن عبد الله بن عمر - رضي الله عنهما – قال : قال رسول الله صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ : " أنهكوا الشوارب وأعفوا اللحى " رواه البخاري (5443) ومسلم(600) 
''Shkurtoni mustaqet dhe lëshoni mjekrrat.'' (Transmeton Buhariu, nr.5443 dhe Muslimi, nr.600). (Shpjegim i përkthyesit).

No comments:

Post a Comment