Sunday, January 25, 2015

Rafiditë (Shijat) nga mesi i Xhinnëve


Rafiditë (Shijat) nga mesi i Xhinnëve

Ahmed Ibn Sulejman El-Nexhedi ka thënë në Amalinë e tij: ''... Ebu Muavije ka thënë: ''E kam ndëgjuar (Imam) Ameshin duke thënë: ''Një xhinn njëherë erdhi tek ne dhe unë e pyeta atë: ''Cili është ushqimi i juaj i preferuar?''

Ai u përgjigj: ''Orizi.'' Kështu që ne i dhamë ca atij dhe unë pashë ca grushte me oriz duke u ngritur dhe nuk mund të shihja askënd (duke e marrë atë).''

E pyeta: ''Këto dëshira të kota (bidate) që janë në mesin tonë a egzistojnë edhe në mesin tuaj?'' Ai (xhinni) u përgjigj: ''Po.''
E pyeta: ''Si janë Rafiditë (Shijat) në mesin tuaj?'' Ai u përgjigj: ''Më të këqinjtë prej neve.''

Burimi: ''Tefsir Ibn Kethir'', në komentimin e sures El-Xhinn, ajeti 11. Imam Ibn Kethiri, ka thënë: ''E kam paraqitur këtë zinxhir të transmetimit tek Shejhu jonë, Hafidh Ebu El-Haxhaxh El-Mizi, dhe ai ka thënë: ''Ky zinxhir transmetimi është sahih deri tek Ameshi.''

Përktheu: Jetmir Jakupi

No comments:

Post a Comment