Tuesday, January 13, 2015

Bëjë edhe ndonjë hap më shumë që të jesh i suksesshëm


Bëjë edhe ndonjë hap më shumë që të jesh i suksesshëm

Një djalosh i ri kishte punuar si çirak në një dyqan të biçikletave. Një njeri dërgoi një biçikletë për riparim.
Pas riparimit të biçikletës, djaloshi i ri e pastroi biçikletën dhe ajo dukej si një biçikletë e re.
Çirakët e tjerë e përqeshnin atë për punën e tepërt që ai kishte bërë.
Ditën tjetër erdhi pronari i biçikletës dhe e kërkoi biçikletën e tij. Këtij djaloshi i ishte ofruar një punë.

Morali i tregimit: Bëjë edhe ndonjë hap më shumë që të jesh i suksesshëm. Pra, bëjë ndonjë punë shtesë në mënyrë që të korrësh rezultat të mirë.
Nëse bën më shumë - fiton më shumë, dhe bërja më pak sjellë më shumë humbje.

Përktheu: Jetmir Jakupi

No comments:

Post a Comment