Wednesday, September 17, 2014

Unë gëzohem kur kundërshtari im është në të drejtë dhe unë nuk e fyejë (ofendojë) atë


Unë gëzohem kur kundërshtari im është në të drejtë dhe unë nuk e fyejë (ofendojë) atë

عن الخطيب البغدادي قَالَ حاتم معي ثلاث خصال بها أظهر على خصمي قالوا أي شيء هي قَالَ أفرح إذا أصاب خصمي وَأحزن له إذا أخطأ وَأحفظ نفسي لا تتجاهل عَلَيْهِ

8/242 تاريخ بغداد للخطيب البغدادي باب العين حرف الواو

Imam Hatim El-Esemi, Allahu e mëshiroftë ka thënë: ''Unë kam tri tipare të cilat më japin përparësi ndaj kundërshtarit tim.
Unë ngazëllohem kur ai është i saktë (kur rezulton të jetë në të drejtë), unë pikëllohem kur ai gabon, dhe unë e ruajë veten nga fyerja (ofendimi) i tij.''1

Burimi: ''Tarih Bagdad'', 8/242, nga Imam Hatib El-Bagdadi, Allahu e mëshiroftë.

Përktheu: Jetmir Jakupi

Përktheu: Jetmir Jakupi

1. Këto janë tipare të cilat fatkeqësisht shumica e vëllezërve musliman nuk i posedojnë.
Në të shumtën e rasteve nëse diskuton me ndonjë, do shohësh se ai nuk gëzohet fare kur je në të drejtë, përkundrazi pikëllohet pse nuk të ka mundur në diskutim dhe kënaqet kur t'i gabon, ndërsa sa i përket fyerjeve - ofendimeve, rrallë herë ndodhë që në ndonjë diskutim të mos ketë të tilla, përkundrazi që në fillim kundërshtari i dobët (që është i dobët të mbrojë qëndrimet e tij me argumente), do fillojë të ofendojë dhe nënçmojë me fjalë që nuk i kanë hije muslimanit, dhe në këtë mënyrë ai mendon se me këto vepra (duke e ofenduar dhe nënçmuar kundërshtarin) është në të drejtë! (Shpjegim i Përkthyesit).

No comments:

Post a Comment