Sunday, September 28, 2014

Kjo tregon së nëna meriton tri herë më shumë se sa babai mirësinë, kujdesin, rrespektin


Kjo tregon së nëna meriton tri herë më shumë se sa babai mirësinë, kujdesin, rrespektin

Transmetohet nga Ebu Hurejra, radiallahu anhu, se ka thënë: ''Një njeri erdhi tek i Dërguari i Allahut, salallahu alejhi ue selem, dhe tha: ''O i Dërguar i Allahut, cilët nga mesi i njerëzve më së shumti e meritojnë ta shoqërojë më mirë? (pra cili meriton më shumë mirësinë, kujdesin, rrespektin, sh.p.)''
Ai tha: ''Nëna jote.'' Njeriu pyeti: ''E pastaj kush?'' Ai tha: ''Nëna jote.'' Ai pyeti (përsëri): ''E pastaj kush?'' Ai tha: ''Nëna jote.''
Ai pyeti (përsëri): ''E pastaj kush?'' I Dërguari, salallahu alejhi ue selem, tha: ''Babai yt.'' (Transmetojnë Buhariu dhe Muslimi).

Imam Ibn Batali, Allahu e mëshiroftë, ka thënë: ''Kjo tregon se nëna meriton (nga fëmijët e saj) tri herë më shumë se sa babai mirësinë (mirësjelljen, kujdesin, rrespektin), për shkak të vështirësive të shtatëzanisë, lindjes dhe gjidhënies.
Nëna vuan e vetme në këto tri gjendje, dhe ajo ndan të mëtejshmen me babanë në rritjen e fëmijëve.''

Burimi: ''Fet'h El-Bari'', 10:493, nga Imam Ibn Haxher Eskalani, Allahu e mëshiroftë.

Përktheu: Jetmir Jakupi

No comments:

Post a Comment