Wednesday, February 19, 2014

Shejh Abdul Kadir Xhejlani El-Hanbeli për Nuzulin (Zbritjen e Allahut në qiellin më të afërt të dunjasë)


Shejh Abdul Kadir Xhejlani El-Hanbeli për Nuzulin (Zbritjen e Allahut në qiellin më të afërt të dunjasë)
وأنه تعالى ينزل في كل ليلة إلى سماء الدنيا كيف شاء وكما شاء ، فيغفر لمن أذنب وأخطأ وأجرم وعصى لمن يختار من عباده ويشاء تبارك العلي الأعلى ، لا إله إلا هو له الأسماء الحسنى ، لا بمعنى نزول الرحمة وثوابه على ما ادعته المعتزلة والأشعرية
Shejh Abdul Kadir Xhejlani El-Hanbeli (ka vdekur më 561 H), Allahu e mëshiroftë, është transmetuar të ketë thënë: ''Dhe se Ai, i Lartësuari, zbret në qiellin më të ulët (më të afërt të dunjasë) çdo natë, sido që Ai të dojë, ashtu si dëshiron Ai, dhe Ai e falë atë që ka mëkatuar, ka gabuar, ka bërë padrejtësi dhe nuk është bindur (nuk është nënshtruar), këdo që Ai zgjedh dhe dëshiron nga robërit e Tij.
I bekuar është i Madhërishmi, më i Larti. Nuk ka asnjë të denjë që meriton të adhurohet përveç Tij. Atij i përkasin Emrat më të bukur.
(Nuzuli - Zbritja e Allahut) nuk është me kuptimin (pra nuk ka domethënien) e zbritjes së Rahmetit (Mëshirës) dhe Sevapit (Shpërblimit) të Tij siç pretendohet nga Mutezilët dhe Esharitë.''

Burimi: ''Ghunja Et-Talibin'', nga Shejh Abdul Kadir Xhejlani, 1/74.

Përktheu: Jetmir Jakupi

No comments:

Post a Comment