Wednesday, February 26, 2014

Ky ajet dëshmon se Faraoni ndëgjoi Musën alejhi selam duke përmendur se Allahu është Mbi Qiell


Ky ajet dëshmon se Faraoni ndëgjoi Musën alejhi selam duke përmendur se Allahu është Mbi Qiell

قال أبو عثمان الصابوني (449 هـ): (وأخبر الله سبحانه عن فرعون اللعين أنه قال لهامان: {ابن لي صرحا لعلي أبلغ الأسباب * أسباب السموات فأطلع إلى إله موسى وإني لأظنه كاذبا} . وإنما قال ذلك لأنه سمع موسى عليه السلام يذكر أن ربه في السماء، ألا ترى إلى قوله {وإني لأظنه كاذبا} يعني في قوله: إن في السماء إلهًا، وعلماء الأمة وأعيان الأئمة من السلف رحمهم الله لم يختلفوا في أن الله تعالى على عرشه، وعرشه فوق سماواته

Shejhul Islam Ebu Uthman Es-Sabuni Esh-Shafiu (ka vdekur më 449 H) Allahu e mëshiroftë, ka thënë: ''Dhe Allahu, subhaneh, ka treguar për Faraonin e mallkuar se ai i tha Hamanit: ''O Haman, ndërtoma një kullë që t'i arrij rrugët, rrugët e qiellit e të shohë Zotin e Musait. Por vërtetë, unë mendojë se ai (Musai) është gënjeshtarë.''1, dhe ai tha këtë, sepse ai ndëgjoi Musën alejhi selam, duke përmendur se Zoti i tij është Mbi Qiell, a nuk e shihni se ai (Faraoni) tha: ''Por vërtetë, unë mendojë se ai (Musai) është gënjeshtarë.'', domethënë për thënien e Musës: 'Ka një perëndi (Zot) Mbi Qiell.'
Dhe Dijetarët e Ummetit, dhe Imamët e Selefit - Allahu pastë mëshirë mbi ta - nuk kanë dalluar në atë se Allahu Teala është Mbi Arshin e Tij, dhe se Arshi i Tij është Mbi Qiejt e Tij.''2

Burimi: ''Akide Es-Selef Ashab El-Hadith'', fq.176, të Shejhul Islam Ebu Uthman Es-Sabunit Esh-Shafiut, Allahu e mëshiroftë.

Përktheu: Jetmir Jakupi

1. Gafir, 36-37.
2. Gjithashtu, në të njëjtin kontekst përmendet edhe ajeti tjetër Kur'anor:

{وَقَالَ فِرْعَوْنُ يَا أَيُّهَا الْمَلَأُ مَا عَلِمْتُ لَكُمْ مِنْ إِلَهٍ غَيْرِي فَأَوْقِدْ لِي يَا هَامَانُ عَلَى الطِّينِ فَاجْعَلْ لِي صَرْحًا لَعَلِّي أَطَّلِعُ إِلَى إِلَهِ مُوسَى وَإِنِّي لَأَظُنُّهُ مِنَ الْكَاذِبِينَ}[القصص: 38]

''Dhe Faraoni tha: ''O pari! Unë nuk di që për ju ka tjetër zot përveç meje!
O Haman, më ndez një zjarr për të pjekur qerpiçë dhe më ndërto një kullë të lartë që të ngjitem te Zoti i Musait. Jam i bindur se ai (Musai) gënjen!'' (El-Kasas, 38). (Shpjegim i përkthyesit).

No comments:

Post a Comment