Monday, February 17, 2014

Nga gjynahet më të këqija është që një njeri të marrë gjynahun e tij lehtësisht


Nga gjynahet më të këqija është që një njeri të marrë gjynahun e tij lehtësisht

Është raportuar se Ebu Bekr El-Sidiku, radiallahu anhu, ka thënë: ''Një nga gjynahet më të këqija është që një njeri të marrë gjynahun e tij lehtësisht.''1

Burimi: ''El-Muxheleseh ue Xhevahir El-Ilm'', 2318, të Imam Ebu Bekr El-Dejnurit.

Përktheu: Jetmir Jakupi

1. Pra, nga gjynahet (mëkatet) më të këqija është që njeriu ta marrë gjynahun e tij lehtë, sikur asgjë të keqe të mos kishte bërë.
Është fatkeqësi kur një njeri bën një gjynah dhe e di se është gjynah, mirëpo fare nuk brengoset se cilat do të jenë pasojat e atij gjynahu që ka bërë, dhe po të njëjtit nëse i thua (e këshillon) se pse bëre këtë vepër të ndaluar, ndodhë të të përgjigjet: ''Nuk është ndonjë gjë tepër e keqe kjo, të tjerët bëjnë vepra edhe më të këqija...''
Kështu i tilli jo vetëmse do të dënohet nga Allahu subhanehu ue teala, për gjynahun e bërë, por e ngarkon edhe më tej (me gjynah) veten e tij duke e marrë gjynahun e tij si një gjë të vogël apo fare të parëndësishëm, pavarësisht të keqes që bartë ajo vepër (e ndaluar). (Shpjegim i përkthyesit).

No comments:

Post a Comment