Thursday, November 7, 2013

Nuk të duhen këmbët që të ecësh në rrugën e drejtë...


Nuk të duhen këmbët që të ecësh në rrugën e drejtë...

Nuk të duhen këmbët që të ecësh në rrugën e drejtë...
Allahu i Plotëfuqishëm na sprovon sepse Ai na do neve, është se si ne improvizojmë dhe se si e shfrytëzojmë situatën tonë e cila na bën të suksesshëm në jetë...

Të shqetësohesh në lidhje me atë që nuk e ke, është të humbasësh atë që t'i e ke...

O Allah, më jep sy të cilët shohin më të mirën tek njerëzit, një zemër e cila falë më të keqen, një mendje e cila harron të këqijat, dhe një shpirt i cili asnjëherë nuk e humbë besimin. Amin.

Transmetohet se i Dërguari i Allahut, salallahu alejhi ue selem, ka thënë: ''Allahu im, unë të lusë për udhëzim dhe devotshmëri, për dëlirësi dhe mëvetësi.''1

Përktheu dhe përshtati: Jetmir Jakupi

1. Transmeton Muslimi.

No comments:

Post a Comment