Tuesday, November 5, 2013

Djaloshi i cili qante tek varri i nënës së tij


Djaloshi i cili qante tek varri i nënës së tij

Një djalosh i ri i cili ishte shumë i dobët në studimet e tij, shkoi tek varri i nënës së tij dhe tha: ''Eja oj nëna ime me mua!
Mësuesja ime çdoherë më godet mua, dhe më bën të qajë para shokëve të klasës.
Ajo gjithmonë thotë: ''Nëna jote është një grua xhahile (injorante, e paditur), ajo nuk kujdeset për ty.''

Këshillë: Mati fjalët e tua përpara se të flasësh, sepse fjala jote qoftë edhe padashje mundet të lëndojë dikë shumë, dhe një fjalë e gabuar mund të na kushtojë shumë.

Transmetohet se Pejgamberi, salallahu alejhi ue selem, ka thënë: ''Mos i ofendoni ndjenjat e robërve të Allahut, mos i turpëroni ata dhe mos u përpiqni që t'i zbuloni mangësitë e tyre.
Kush përpiqet që t'i zbulojë mangësitë e vëllaut të tij musliman, Allahu do t'i zbulojë mangësitë e tij dhe do ta hedh në shesh, edhe nëse fshihet në qoshen më të fshehtë të shtëpisë së tij.''1

Transmetohet se Pejgamberi salallahu alejhi ue selem, ka thënë: ''Me të vërtetë robi mund të flasë një fjalë pa i kushtuar rëndësi asaj, e hyn aq thellë në zjarrë të Xhehenemit, sa ç'është largësia mes lindjes dhe perëndimit.''2

Përktheu dhe përshtati: Jetmir Jakupi

1. Transmeton Ahmedi, 5/279.
2. Transmetojnë Buhariu, nr.647 dhe Muslimi, nr.2977.

No comments:

Post a Comment