Wednesday, November 27, 2013

Neufali i kishte thënë në ëndërr Imam Abdullah Ibn Mubarekut (pas vdekjes së tij): ''Çfarë bëri Allahu me ty?''


Neufali i kishte thënë në ëndërr Imam Abdullah Ibn Mubarekut (pas vdekjes së tij): ''Çfarë bëri Allahu me ty?''

Neufali, ka thënë: ''E pashë (Imam Abdullah) Ibn Mubarekun në ëndrrën time dhe i thashë atij: ''Çfarë bëri Allahu me ty?''
Ai (Imam Abdullah Ibn Mubareku), tha: ''Ai më ka falur mua për shkak të udhëtimeve të mija në kërkim të Hadithit. Mbi ju është që t'i përmbaheni Kur'anit, mbi ju është që t'i përmbaheni Kur'anit.''

Ismail Ibn Ibrahim El-Musejsi, njëherë kishte parë Harith Ibn Atijen në ëndërr dhe e kishte pyetur atë (për gjendjen e tij). Ai kishte thënë: ''Mua më është falur (pra Allahu më ka falur, sh.p).''
Ai pastaj tha: ''E çfarë në lidhje me (Imam Abdullah) Ibn Mubarekun?'' Ai tha: ''Bekh, bekh!'' (një shprehje e befasishme).
Ai është në Ilijin (në librin e të dhënave për të drejtët) të cilët vijnë (për të takuar) Allahun dy herë, çdo ditë.

Ebu Hatim El-Ferbari, ka thënë: ''E pashë Ibn Mubarekun (në ëndrrën time) duke qëndruar në derën e Xhennetit me një çelës në dorën e tij.
Unë thashë: ''Çfarë të bëri të qëndrosh këtu?'' Ai tha: ''Ky është çelësi i Xhennetit të cilin do ta kthejë te i Dërguari i Allahut (salallahu alejhi ue selem).''
Ai (Profeti) tha: ''Derisa ta vizitojë Zotin, bëhu i besueshmi im në Qiejt ashtu siç ishe i besueshmi im në tokë.''

Burimi: ''Sijer E'Alam En-Nubela'', të Imam Dhehebiut, Allahu e mëshiroftë.

Përktheu: Jetmir Jakupi

1. Imami i nderuar, Abdullah Ibn Mubareku, Allahu e mëshiroftë, ka pasur për mësues disa nga dijetarët më të mëdhenjë musliman, si Imam Ebu Hanifen, Imam Malikun dhe Imam Sufjan Eth-Theurin, Allahu i mëshiroftë që të gjithë.
Ky dijetar njihet si njëri nga dijetarët më të mëdhenjë që njeh historia Islame.

No comments:

Post a Comment