Friday, November 8, 2013

Dua (lutje) e bukur për çdo muslimane beqare


Dua (lutje) e bukur për çdo muslimane beqare

O Allah! Të lutem më dhuro mua për martesë atë që do të jetë veshje për shpirtin tim, i cili do të plotësojë gjysmën e fesë time dhe duke bërë kështu, të më bëjë të plotë.

Bëjë atë të drejtë dhe në rrugën Tënde në të gjitha që ai do të bëjë dhe thotë, dhe i cili do të më spërkasë mua me ujë, për të më kujtuar që të fali namazin e sabahut.

Të fitojë prej burimeve hallall dhe të shpenzojë brenda mundësive të tij.

Të kërkojë udhëzimin e Allahut gjithmonë, që të përmbushë gjitha ëndërrat e tij.

Të i referohet ai gjithmonë Kur'anit dhe Sunnetit, si udhëzues të tij moral.

Të falënderojë dhe vlerësojë Allahun për gruan që ka pranë vetes.

Të jetë i vetëdijshëm në zemërimin e tij dhe shpesh të agjërojë dhe të falet, të jetë bamirës dhe i ndjeshëm në çdo mënyrë të mundshme.

Të më nderojë dhe të më mbrojë mua, dhe të më udhëzojë në jetën e kësaj bote dhe ta lusë Allahun të më bëjë të denjë për të qenë gruaja e tij e dashur.

Dhe së fundi, o Allah! Bëjë atë të bollshëm në dashuri dhe në të qeshur, dhe në devotshmëri dhe sinqeritet, në përpjekje për jetën e përtejme. Amiiin!!

Transmetohet nga Rekashi, se i Dërguari, salallahu alejhi ue selem, ka thënë: ''Kur robi martohet, plotëson gjysmën e fesë së tij. Pra, le ta ketë frikë Allahun për gjysmën tjetër të mbetur.''1

Transmetohet nga Enesi, radiallahu anhu, se i Dërguari, salallahu alejhi ue selem, ka thënë: ''Atij që Allahu i ka dhuruar një grua të mirë, e ka ndihmuar për të plotësuar gjysmën e besimit, prandaj le t'i frikësohet Allahut në gjysmën e mbetur.''2

Përktheu dhe përshtati: Jetmir Jakupi

1. Transmeton Bejhekiu në ''Shu'eb El‐Iman''. Shejh Albani, Allahu e mëshiroftë, ka thënë në ''Sahih El-Tergib uel-Terhib'', 1916, se këto hadithe janë të mira.
2. Transmetojnë Taberaniu dhe Hakimi. Hadithi është i mirë. Shih: ''Sahih El Xhami'', 6148.

No comments:

Post a Comment