Sunday, February 1, 2015

Unë po qajë, a po e ndëgjojnë ata qarjen time!


Unë po qajë, a po e ndëgjojnë ata qarjen time!

Unë jam palestinez dhe unë iu kam premtuar shokëve të mi që do të luajë me ta ditën e ardhshme! Unë ëndërroja topin dhe kukullën që të luaja me to!
Unë isha duke pritur për të puthur nënën dhe babën tim në mëngjes!!
Unë isha duke qeshur dhe isha duke u kënaqur me ëndërrën time! Papritmas ajo u ndërpre nga një zë bombe! Pse unë nuk mundem të lëvizi?!

Ku janë familja ime!! Ku janë vëllezërit dhe motrat e mija të bukura!!!

...Unë po qajë, a po e ndëgjojnë ata qarjen time!! Nënë!! Baba!! Ku janë ata?!! Pse ata nuk po përgjigjen!

Kush janë ata?! Pse ata po më mbajnë lartë kështu?! Ku jam duke shkuar!! Më lerni, unë dua të vazhdojë ëndrrën time!!

Unë dua të luajë sërish!! Pse unë nuk mund të lëvizi!! Çfarë është puna?! Vetëm tani kam kuptuar se unë nuk jam gjallë.

Tash unë jam shehid. Ëndërrat e mija janë zhdukur! Kjo është çfarë Izraeli më ka bërë mua!!
A isha unë duke bartuar armë!! Unë vetëm isha duke ëndërruar. A është ëndërra ime një krim?! Unë jam viktimë e cionizmit.

Allah, ndihmoju muslimanëve në Palestinë dhe në çdo vend të botës.

Transmetohet nga Nu'man Ibn Beshiri, radiallahu anhu, se i Dërguari i Allahut, salallahu alejhi ue selem, ka thënë: ''Muslimanët janë si një trup, në qoftë se syri është i lënduar, tërë trupi dhemb, dhe në qoftë se koka dhemb, tërë trupi dhemb.''1

Përktheu dhe përshtati: Jetmir Jakupi

1. Transmeton Muslimi, nr. 6532.

No comments:

Post a Comment