Friday, February 20, 2015

Kush është më injorant dhe më i çorientuar se sa ai i cili thotë 'Nuk është e lejuar që të pyetet 'Ku është Allahu?'


Kush është më injorant dhe më i çorientuar se sa ai i cili thotë 'Nuk është e lejuar që të pyetet 'Ku është Allahu?'

Transmetohet se i Dërguari i Allahut, salallahu alejhi ue selem, i kishte thënë robëreshës: ''Ku është Allahu?''
Ajo ishte përgjigjur: ''Mbi qiej.'' Ai i kishte thënë: ''Kush jam unë?''
Robëresha ishte përgjigjur: ''Ti je i Dërguari i Allahut.'' Ai i kishte thënë pronarit të tij: ''Liroje atë, sepse ajo është besimtare.'' (Transmeton Imam Muslimi në ''Sahih'').

Imami i madh Hanbeli, Abdul Gani El-Makdisi (ka vdekur më 600 H), pas përmendjes së këtij hadithi, ka thënë: ''Kush është më injorant, ka një mendje të budallasë dhe është më i çorientuar (i larguar nga rruga e drejte) se sa ai i cili thotë: ''Nuk është e lejuar që të pyetet ''Ku është Allahu?'', pas deklarimit të Profetit - Muhamedit salallahu alejhi ue selem, me thënien e tij ''Ku është Allahu?'' (që ia ka bërë robëreshës).''

Burimi: ''Kitab El-Sifat'', fq.75-76.

Përktheu: Jetmir Jakupi

No comments:

Post a Comment