Thursday, May 8, 2014

Të dashtë Ai për të Cilin më do ti mua


Të dashtë Ai për të Cilin më do ti mua

فقد روى الْمِقْدَامِ بْنِ مَعْدِي كَرِبَ قَال : قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى الله عَلَيْهِ وَسَلَّم : إِذَا أَحَبَّ أَحَدُكُمْ أَخَاهُ فَلْيُعْلِمْهُ إِيَّاهُ رواه الترمذي وقال حَدِيثٌ حَسَنٌ صَحِيحٌ .
وعن أَنَس بْن مَالِكٍ رضي الله عنه قَالَ : كُنْتُ جَالِسًا عِنْدَ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهم عَلَيْهِ وَسَلَّمَ إِذْ مَرَّ رَجُلٌ ، فَقَالَ رَجُلٌ مِنَ الْقَوْمِ يَا رَسُولَ اللَّهِ إِنِّي لأُحِبُّ هَذَا الرَّجُلَ ، قَالَ : هَلْ أَعْلَمْتَهُ ذَلِكَ ، قَالَ : لا فَقَالَ قُمْ فَأَعْلِمْهُ ، قَالَ فَقَامَ إِلَيْهِ فَقَالَ : يَا هَذَا وَاللَّهِ إِنِّي لَأُحِبُّكَ فِي اللَّهِ ، قَالَ : أَحَبَّكَ الَّذِي أَحْبَبْتَنِي لَهُ *رواه الإمام أحمد وأبو داود وهو حديث صحيح

Transmeton Mikdem Ibn Me'di Keribi, se Pejgamberi salallahu alejhi ue selem, ka thënë: ''Nëse ndonjëri prej juve e do vëllaun e tij, atëherë ai duhet ta njoftojë atë.''1

Gjithashtu, transmeton Enes Ibn Maliku: ''Unë isha ulur me Pejgamberin kur një njeri duke kaluar aty erdhi, dhe tha: ''O Pejgamber i Allahut, më të vërtetë unë e dua këtë njeri (në mënyrë vëllazërore).''
Kështu që (Pejgamberi) tha: ''A e ke njoftuar atë për këtë?'' Kështu që njeriu tha: ''Jo.''
Kështu që Pejgamberi tha: ''Ngritu dhe shko dhe tregoji atij.''
Kështu që ai u ngrit dhe shkoi tek ai dhe i tha: ''O kështu dhe kështu, pasha Allahun, me të vërtetë të dua për hirë të Allahut.''

Kështu që ai tha: ''Të dashtë Ai për të Cilin më ke dashur ti mua (në kthim).''2

Përktheu: Jetmir Jakupi

1. Transmeton Imam Tirmidhiu. Hadithi është i mirë, i saktë.
2. Transmeton Imam Ahmedi dhe Ebu Davudi. Hadithi është i saktë.

No comments:

Post a Comment