Friday, May 9, 2014

Kushdo që e konsideron veten e tij se është më i mirë se dikush tjetër, atëherë ai është bërë arrogant


Kushdo që e konsideron veten e tij se është më i mirë se dikush tjetër, atëherë ai është bërë arrogant

Imam Sufjan Ibn Ujejne, Allahu e mëshiroftë, ka thënë: ''Kushdo që e konsideron veten e tij se është më i mirë se dikush tjetër, atëherë ai është bërë arrogant.''1

Burimi: ''Sijer E'Alam En-Nubela'', vëll.8, fq.468, nga Imam Dhehebiu, Allahu e mëshiroftë.

Përktheu: Jetmir Jakupi

1. Personi i tillë bëhet mendjemadh - kryelartë, të cilit i duket vetja se me të nuk ka, se është më i miri, dhe i cili sillet në mënyrë të vrazhdë me të tjerët, ndërsa pikërisht i tilli është prej njerëzve më të ulët (më të pavlerë).
Dhe nuk i lejohet muslimanit (muslimanes) që të mbajë qëndrime të këtilla për vetveten, duke e ngritur veten në një nivel të lartë dhe duke i nënçmuar të tjerët përreth.
Transmetohet se i Dërguari i Allahut, salallahu alejhi ue selem, ka thënë: ''Ke frikë Allahun kudo që të jesh, pasoje të keqen me një të mirë, e cila do ta shlyen këtë të parën dhe sjellu me njerëzit me moral të mirë.'' (Transmeton Tirmidhiu). (Shpjegim i Përkthyesit).

No comments:

Post a Comment