Thursday, May 29, 2014

Kush jam unë dhe çfarë jam unë?!


Kush jam unë dhe çfarë jam unë?!

I është thënë Imam Ahmedit, Allahu e mëshiroftë: ''Allahu të shpërbleftë për të mirën që ke (bërë) për Islamin.''

Ai tha: ''Më saktë, Allahu ka (bërë) mirë për mua nëpërmjet Islamit. Kush jam unë dhe çfarë jam unë?''1

Burimi: ''Sijer E'Alam En-Nubela'', 11/225, nga Imam Dhehebiu, Allahu e mëshiroftë.

Përktheu: Jetmir Jakupi

1. Allahu subhanehu ue teala, e mëshiroftë Imamin e Sunnetit, Ahmed Ibn Hanbelin. Kjo është thjeshtësia dhe sinqeriteti që kishin dijetarët - hoxhallarët e drejtë të muslimanëve.
Përkundër kontributit të madh që ata kanë dhënë për këtë fe, për të cilët dëshmon një Ummet i tërë, ata gjithnjë ishin të thjeshtë në raport me të tjerët e jo të tillë që do të krenoheshin dhe lavdëroheshin para të tjerëve për kontributin e tyre.
Sot fatkeqësisht ne jemi shumë largë prej tyre. Nuk kemi bërë as përqindjen më të ulët të kontributit të tyre (thuaja asgjë nuk kemi bërë) dhe prap mundohemi që e gjithë bota të njoftohet me punën tonë, me të cilën krenohemi dhe lavdërohemi për të me mendjemadhësi ndaj të tjerëve sikur ne të ishin nga njerëzit më të mëdhenjë dhe me kontributin më të madh për Islamin.
Allahu subhanehu ue teala, na udhëzoftë në rrugën e drejtë dhe na bëftë shembuj të mirë sikurse ishin këta Imam të Muslimanëve. (Shpjegim i Përkthyesit).

No comments:

Post a Comment