Saturday, May 24, 2014

Dhe as nuk kam hequr dorë nga shpresa


Dhe as nuk kam hequr dorë nga shpresa

Imam Muvarek El Ixhli, Allahu e mëshiroftë, ka thënë: ''Unë e kam lutur Zotin tim për një gjë në 20 vite. Dhe unë ende nuk e kam marrë atë, dhe as nuk kam hequr dorë nga shpresa.''1

Burimi: ''Edeb Sherijah'', 2/286.

Përktheu: Jetmir Jakupi

1. Kjo tregon se besimtarët e devotshëm dhe të sinqertë në besimin e tyre, i mbështeten Allahut subhanehu ue teala dhe vazhdimisht bëjnë dua dhe i luten Allahut subhanehu ue teala, për çështje (të hajrit) për të cilën kanë nevojë.
Ndërsa ne sot fatkeqësisht, nëse kalon një periudhë e shkurtër pasiqë i lutemi Allahut subhanehu ue teala për ndonjë çështje dhe nuk marrim përgjigje pozitive për të, ne menjëherë hjekim dorë nga duaja për atë gjë dhe ndoshta edhe dëshpërohemi dhe i humbim shpresat tek Allahu subhanehu ue teala.
Allahu subhanehu ue teala, na bëftë nga shembujt e mirë dhe nga ata që bëjnë durim dhe i mbështeten Atij gjithmonë. (Shpjegim i Përkthyesit).

No comments:

Post a Comment