Wednesday, June 11, 2014

Ruaju nga fama


Ruaju nga fama

Imam Abdullah Ibn Mubareku, Allahu e mëshiroftë, ka thënë: ''(Imam) Sufjan Eth-Theuri më tha: ''Ke kujdes (ruaju) nga fama. Secilin që kam takuar më ka paralajmëruar (më ka tërhjekur vërejtjen) për famën.''1

Burimi: ''Sijer E'Alam En-Nubela'', 7/260, nga Imam Dhehebiu, Allahu e mëshiroftë.

Përktheu: Jetmir Jakupi

1. Kjo ngase zakonisht kur njerëzit bëhen të famshëm, i lënë anash obligimet ndaj Allahut subhanehu ue teala, dhe i bëjnë veprat që Ai subhanehu ue teala, i ka ndaluar, dhe të tillët bëhen mendjemëdhenjë.
Kemi me qindra e mijëra njerëz që kanë qenë dhe janë të famshëm dhe janë nga njerëzit më gjynahqarë në botë, prandaj edhe dijetarët kanë tërhjekur vërejtjen ndaj famës, dhe ata vetë janë ndier të kënaqur kur nuk janë njohur nga të tjerët (pra kur janë takuar me xhematlinjë dhe xhemati nuk e kanë njohur se ai person është filan dijetari). (Shpjegim i Përkthyesit).

No comments:

Post a Comment