Monday, June 2, 2014

Nëse nuk më bindesh dhe shpërfill dëshirën time, atëherë mos u bëjë i pikëlluar në qoftë se nuk të bindem


Nëse nuk më bindesh dhe shpërfill dëshirën time, atëherë mos u bëjë i pikëlluar në qoftë se nuk të bindem

Imam Shafiu, Allahu e mëshiroftë, ka thënë: ''Më mbështet (përkrah) me këshillën tënde në vetmi, dhe shmang këshillën ndaj meje në publik.
Me siguri dhënia e këshillës në mesin e njerëzve është një lloj vërejtje (qortim i turpshëm), të cilën unë më mirë nuk do ta ndëgjojë.
Në qoftë se ti nuk më bindesh dhe e shpërfill dëshirën time, (atëherë) mos u bëjë i pikëlluar (mos u trishto) në qoftë se nuk të binden.''1

Burimi: ''El-Ahlak uel-Sijer'', nga Imam Ibn Hazmi, Allahu e mëshiroftë.

Përktheu: Jetmir Jakupi

1. Prej rregullave të fesë Islame është se na mëson se këshilla duhet të jepet në vetmi, e jo në prezencën e të tjerëve, pasiqë ta këshillosh dikë para të tjerëve, është një lloj vërejtjeje dhe qortimi, në ç'rast ai që këshillohet do të ndihet i turpëruar dhe i nënçmuar, dhe i tilli nuk do e pranojë këshillën tënde me siguri dhe do të të kundërshtojë edhe nëse këshilla yte ka qenë me vend.
Dhe siç thotë Imam Shafiu, Allahu e mëshiroftë, nëse nuk vepron në këtë mënyrë (pra ta këshillosh atë që gabon në vetmi e jo para të tjerëve), atëherë mos u pikëllo dhe as mos u çudit nëse nuk i binden këshillës tënde. (Shpjegim i Përkthyesit).

No comments:

Post a Comment