Saturday, December 14, 2013

I kam kërkuar Allahut azze ue xhel që të më japë jetën e të pasurit dhe vdekjen e të varfërit


I kam kërkuar Allahut azze ue xhel që të më japë jetën e të pasurit dhe vdekjen e të varfërit

Kur (Imam) Abdullah Ibn Mubareku (1), ishte duke vdekur, ai i tha shërbëtorit të tij, Nasrit: ''Vendose kokën time në rërë (në tokë).''

Nasri filloi të qajë.

Ibn El-Mubareku, tha: ''Çfarë të bëri të qash?''

Ai u përgjigj: ''E kujtova komoditetin (rehatinë) në të cilën ishe dhe në çfarë je tash, i varfër dhe i larguar.''

Ibn El-Mubareku tha: ''Hesht, unë i kam kërkuar Allahut (azze ue xhel) që të më japë jetën e të pasurit dhe vdekjen e të varfërit.''

Burimi: ''El-Muxheleseh ue Xhevahir El-Ilm'', 2/253.

Përktheu: Jetmir Jakupi

1. Imami i nderuar, Abdullah Ibn Mubareku, Allahu e mëshiroftë, ka pasur për mësues disa nga dijetarët më të mëdhenjë musliman, si Imam Ebu Hanifen, Imam Malikun dhe Imam Sufjan Eth-Theurin, Allahu i mëshiroftë që të gjithë.
Ky dijetar njihet si njëri nga dijetarët më të mëdhenjë që njeh historia Islame.

No comments:

Post a Comment