Tuesday, December 10, 2013

''Allahu zbret çdo natë në qiellin më të afërt'', Si zbret Ai?



''Allahu zbret çdo natë në qiellin më të afërt'', Si zbret Ai?

قال إسحاق بن راهويه (ت. 238 هـ) : قال لي الأمير عبد الله بن طاهر: "يا أبا يعقوب، هذا الحديث الذي ترويه عن رسول الله صلى الله عليه وسلم: "ينزل ربنا كل ليلة إلى السماء الدنيا"، كيف ينزل؟ قال، قلتُ: «أعز الله الأمير! لا يُقال لأمر الرب: كيف؟ إنما ينزل بلا كيفَ

Imam Is'hak Ibn Ravejh (ka vdekur më 238 H), Allahu e mëshiroftë, ka thënë: ''Princi Abdullah Ibn Tahir më tha mua: ''O Ebu Jakub, ky hadith i cili raportohet nga i Dërguari, salallahu alejhi ue selem: ''Allahu zbret çdo natë në qiellin më të afërt'', Si zbret Ai?
Unë u përgjigja: ''Allahu e nderoftë princin! Nuk thuhet për çështjen e Allahut 'Si'? Ai zbret pa pyetur se si (bila kejfe)1.''

Burimi: ''Akide Es-Selef Ashab El-Hadith'', fq.194 të Imam Ebu Uthman Es-Sabunit me dy zinxhirë të ndryshëm transmetimi: Është transmetuar nga Imam Es-Sabuni nga Imam Ebul Kasim El-Asbahani në ''El-Huxhexh Fi Bejen El-Mehexheh'', përmes djalit të Imam Es-Sabunit, Ebu Bekrit.
Gjithashtu është transmetuar nga Imam Bejhekiu, në ''El-Esma Ue Sifat'', 2/376-377, me tjetër zinxhirë.

Përktheu: Jetmir Jakupi

1. Pra, nuk lejohet të pyesim për cilësitë e Allahut subhanehu ue teala, se Si janë ato, apo si është mënyra e tyre. Në këtë rast, nuk lejohet të thuhet se Si zbret Allahu subhanehu ue teala, në qiellin e dunjasë.
I pranojmë këto ajete dhe hadithe që flasin për cilësitë e Allahut subhanehu ue teala ashtu si kanë ardhur, pa pyetur se Si janë ato, pa i shpjeguar ato, dhe pa i përngjasuar ato me cilësitë e krijesave.

No comments:

Post a Comment