Wednesday, September 2, 2015

Unë më parë ua mësoja njerëzve të keqen, por tani unë mësojë prej tyre!


Unë më parë ua mësoja njerëzve të keqen, por tani unë mësojë prej tyre!

Shejtani ka thënë: ''Unë më parë ua mësoja njerëzve të keqen, por tani unë mësojë prej tyre.''1

Burimi: ''Telbis Iblis'', fq.86, nga Imam Ebul Ferexh Abdurrahman Ibn El-Xheuzi, Allahu e mëshiroftë.

Përktheu: Jetmir Jakupi

1. SubhanAllah, gjithnjë e më shumë shohim vepra të tilla që na bëjnë të qartë se njeriu mund të jetë edhe më i keq se Shejtani.
Sa duhet të jetë njeriu i pashpirt, zemërlig që të bëhet shkaktar që njerëz të mëdhenjë e sidomos të vegjlit të vdesin në këtë formë?!
Pasha Allahun të tillët janë edhe më të këqinjë se Shejtani i mallkuar. O Allah i Plotëfuqishëm, ndihmoju muslimanëve, ua lehtëso sprovat dhe vështirësitë.
O Allah i Plotëfuqishëm, shkatërroj këta zullumqarë sa më parë. (Shënim nga Përkthyesi).

No comments:

Post a Comment