Tuesday, June 25, 2013



Pse më trajton aq mirë mua?

Gruaja: Pse më trajton aq mirë mua?

Burri: ''Më të mirët prej jush janë ata që janë më të mirët për gratë e veta.''1

Gruaja: SubhanAllah! Sepse, t'i asnjëherë nuk sillesh keq me mua.

Burri: ''Askush nuk e trajton një grua keq vetëmse një i lig.''

Gruaja: Uau! Ti kalon më shumë kohë në mua se sa në tjera gjëra.

Burri: ''Martesa është gjysma e dinit.''2

Gruaja: Vërtetë? Ti je edhe i lehtë (i butë) me mua gjithashtu.

Burri: ''Gruaja është sikur briri (i lakuar): nëse mundohesh ta drejtosh atë, do ta thyesh, dhe nëse do të përfitosh, do të kesh të mira prej tij edhe pse është i lakuar.''3

Gruaja: MashaAllah! A përgjigjesh në çdo gjë me hadith?

Burri: Nejse, nuk mundem tash (të të përgjigjem me hadith) :).

Përktheu dhe përshtati: Jetmir Jakupi

1. Transmetojnë Tirmidhiu dhe Ahmedi.
2. Transmeton Bejhekiu.
3. Transmetojnë Buhariu dhe Muslimi.

No comments:

Post a Comment