Thursday, June 27, 2013

Me çka më ke parakaluar në Xhennet?

Transmetohet se i Dërguari, salallahu alejhi ue selem, në një rast Bilalin, radiallahu anhu, e kishte pyetur: ''O Bilal, me çka më ke parakaluar në Xhennet? Kam hyrë në Xhennet, e kam ndëgjuar zhurmën e
nallaneve tua para meje.''

Bilali, radiallahu anhu, i është përgjigjur: ''O i Dërguari i Allahut, asnjëherë nuk e kam thirrë ezanin e që pas tij nuk i kam falur dy rekate namaz dhe asnjëherë nuk jam pastruar e që me atë abdest nuk kam falur atë që më është urdhëruar ta falë.
Kam vlerësuar se për çdo rast duhet t'i drejtohem Allahut me dy rekate namaz.''

I Dërguari, salallahu alejhi ue selem, i tha: ''Ato dy rekate janë shkak i ngritjes tënde aq afër tek Allahu i Madhëruar.''1

Përktheu: Jetmir Jakupi

1. Transmetojnë Tirmidhiu, nr.3844 dhe Ahmedi, nr.22658. Shih: ''El-Mishkatu'', nr.132; ''Et-tergibu uet-terhib'', nr.1017; ''El-xhamiu sagir'', nr.3372.

No comments:

Post a Comment