Wednesday, June 26, 2013

Mos pretendo të jesh dikush tjetër, përveç atij që je!

Dejvidi dhe Uillsoni kishin humbur në shkretëtirë... ata po vdisnin nga etja kur ata erdhën në një oazë, dhe aty ishte një xhami.

Dejvidi i thotë Uillsonit: ''Shiko atje është një xhami, le të pretendojmë se jemi musliman, përndryshe nuk do të marrim (nuk do të na japin) as ushqim e as ujë... Unë do të quajë veten time Ahmed.

Uillsoni refuzoi të ndryshojë emrin e tij dhe tha: ''Emri im është Uillson dhe unë asnjëherë nuk do të pretendojë të jem dikush tjetër përveç atij që jam!''

Imami i xhamisë i priti ata të dy shumë mirë dhe i pyeti për emrat e tyre...

Dejvidi tha: Unë jam Ahmedi.

Uillsoni tha: Unë jam Uillsoni.

Imami u kthye ka ndihmësit e tij dhe ju tha: ''Sjellni ca ushqim vetëm për Uillsonin.''

Dhe atëherë Imami u kthye në drejtim të Dejvidit dhe i tha: ''Ramadan Mubarak (Ramazani i Bekuar – Urime muajin e Ramazanit) vëlla Ahmed!''

Përktheu: Jetmir Jakupi

No comments:

Post a Comment