Monday, May 1, 2017

Sikur të ishe i ashpër dhe i vrazhdë, ata do të largoheshin prej teje...


Sikur të ishe i ashpër dhe i vrazhdë, ata do të largoheshin prej teje...

Është vepër shumë e shëmtuar që një musliman/e të thumbojë dhe provokojë të tjerët qoftë me fjalë apo vepra. Në Islam duhet t'i këshillosh të tjerët kur t'i shohësh gabim, të lutesh për ta që Allahu subhanehu ue teala t'i udhëzojë e jo t'i nënçmosh.
Allahu subhanehu ue teala na urdhëron që të tjerët t'i thërrasim butësisht në Islam e të mos jemi të ashpër e të vrazhdë, prandaj çfarë mund të thuhet për ata musliman që me veprat e tyre bëhen shkaktar që dikush të largohet nga Islami!

''Në sajë të mëshirës së Allahut, u solle butësisht me ta (o Muhamed). Sikur të ishe i ashpër dhe i vrazhdë, ata do të largoheshin prej teje...''1

Shkruar nga: Jetmir Jakupi

1. Ali Imran, 159.

2 comments:

  1. Ju lutemi lexoni këtë, unë jam shumë mirënjohës për ju Dr Bardhë për ndihmën që i keni dhënë familjes time gjithashtu për kthimin e familjes sime përsëri tek unë pasi të gjitha shpresat u humbën për shkak të kam vendosur kontakte me shumë magjistarë si në internet dhe fizikisht, por askush nuk ishte në gjendje të më ndihmonte derisa u takova me Dr Bardhën jeta ime ka qenë shumë e dhimbshme gjithashtu e mbushur me lumturi lumturi sepse më në fund familja ime është kthyer si një, pasi që ju më ndihmuat burri im ka qenë duke u trajtuar mua shumë mirë gjithashtu trajtoj mua si një mbretëreshë Unë gjithmonë kam dëshiruar më e rëndësishmja ai nuk ka më dashnore ai më jep vëmendjen e tij të kohës si kurrë më parë. Faleminderit shumë Dr Bardhë, ai mund të ndihmojë ndonjë nga ato problemet.

    (1) A doni që ish-i juaj të kthehet?
    (2) A keni gjithmonë ëndrra të këqija?
    (3) A doni të promovoheni në vendin tuaj të punës?
    (4) A doni që gra / burra të vrapojnë pas jush?
    (5) A doni një magji të ketë një fëmijë?
    (6) A dëshiron të jesh i pasur?
    (7) A doni që burri / gruaja juaj t'ju dojë përgjithmonë?
    (8) Dëshironi të rrisni madhësinë e karit tuaj? / Zgjasni gjatë kur keni marrëdhënie seksuale?
    (9) A doni të rimarrni paratë tuaja të humbura?
    (10) A doni të ndaloni një divorc?
    (11) magji për të marrë degën tuaj.
    (12) A doni që çdo dëshirë e juaj të plotësohet nga dikush?
    (13) A doni që magjia të ngjizet?
    (14) A keni nevojë për një Unazë magjike?
    (15) A e keni të vështirë të fitoni një çështje në gjykatë?
    (16) A doni të martoheni me partnerin tuaj sa më shpejt të jetë e mundur?

    adresa e postës elektronike është: wightmagicmaster@gmail.com
    WhatsApp: +17168691327

    ReplyDelete
  2. After marriage, my life became very difficult, my husband began to chase after other women because I did not give him children after years of waiting. I could see my marriage disintegrating. I did everything possible to change the situation, but nothing worked until I met Dr Makha, a spiritual healer. Dr Makha saved my life and my marriage. now i have 2 kids. I am grateful to Dr Makha and therefore leave my testimonies to anyone experiencing marital and fertility issues. Contact email: makharituals@gmail.com
    Whatsapp: +1(815)564-3618

    ReplyDelete