Wednesday, November 30, 2016

Sot shijon disa të mira, e nesër mund asgjë të mos kesh (posedosh)


Sot shijon disa të mira, e nesër mund asgjë të mos kesh (posedosh)

Është e çuditshme kur mundohet që të të këshillon e përmirëson ai i cili nga përvojat e tij të këqija kurrë nuk ka mësuar asgjë.
Ai i cili ende jeton nën hijen e të tjerëve - i cili ende pret nga të tjerët, ai i cili përkundër mundësive që i është dhënë kurrë nuk ka bërë diçka për veten e familjen e tij e aq ma pak për të tjerët.

Ai i cili e di mirë hallallin dhe haramin por prap me haram e ushqen familjen e tij, i cili i di obligimet ndaj Krijuesit por kurrë në sexhde nuk i bjen Atij. I cili është bukëpërmbysës dhe mosmirënjohës ndaj atyre që e ndihmuan dhe e ofruan në ditët e vështira.

I mbështetem Allahut subhanehu ue teala, i Cili thotë në Kur'an: ''Sigurisht që Ne do t'ju sprovojmë me frikë dhe uri, me dëmtim të pasurisë, të njerëzve dhe të të lashtave! Prandaj, përgëzoji të duruarit, të cilët, kur i godet ndonjë fatkeqësi thonë: ''Të Allahut jemi dhe vetëm tek Ai do të kthehemi!'' Ata do të shpërblehen me bekim dhe mëshirë nga Zoti i tyre; ata janë në rrugën e drejtë!'' (El-Bekare, 155).

''Sa e sa njeriu kaloj vështirësi, sot ke e nesër nuk ke (pasuri),
Më mjafton ti mbështetem Atij (Allahut), i Cili i hap rrugët e mirësisë.

E di që familjen time nuk e ushqej me haram, e di që atë që e posedoj - e posedoj tamam (sepse më takon dhe nuk e kërkoj atë që nuk është e imja),
Shfrytëzoje jetën duke qenë në rrugë të drejtë, se sot shijon disa të mira, e nesër mund asgjë të mos kesh (posedosh).''

Shkruar nga: Jetmir Jakupi

4 comments:

  1. Faleminderit për gjithçka Dr.Ellen! Pasi ju kontaktova për të më ndihmuar të ndaloja divorcin me burrin tim, burri im pushoi së plotësuari letrat e divorcit dhe gjërat janë shumë më mirë tani. Siç thatë ju, i gjithë procesi i divorcit është anuluar, gruaja e keqe që më shkaktonte probleme në martesën time është larguar nga burri im dhe tani jemi shumë të lumtur së bashku. Unë e ndaj këtë përvojë jetësore me të gjithë ata që përballen me sfida të ngjashme në marrëdhënien e tyre, martesën apo ndonjë çështje tjetër. , mund të kontaktoni Dr Ellen në WhatsApp +1(815)564-3618
    Ajo është e aftë me magjitë e mëposhtme:
    * magji dashurie
    * magjitë e martesës
    * magjia e parave
    * magji e bukur
    * magji e fatit
    * Magjitë e tërheqjes seksuale
    * Magjia e kurimit të SIDA-s
    * Shpella e kazinosë
    * U hoqën shpellat e mallkuara
    * Magjia e mbrojtjes
    * magji llotarie
    * Magjitë me fat
    * Magjia e fertilitetit
    * Unaza e telekinezës 💍
    Email: ellenstpellcaster@gmail.com
    Whatsapp +1(815)564-3618

    ReplyDelete
  2. Unë kurrë nuk e dija se kisha një shans të madh për ta kthyer burrin tim derisa takova Dr. Ellen. Ishte shumë e vështirë për mua kur i dashuri më la për një grua tjetër. Isha i shkatërruar dhe nuk mund të shërohesha. Miqtë dhe familja e tij bënë gjithçka që mundën për të na bashkuar, por nuk funksionoi. Isha beqar për disa muaj dhe nuk mund ta shihja veten duke dashur dikë tjetër. Kështu që më duhej të kërkoja ndihmën e Dr. Ellen, e cila më dha privilegjin të sigurohesha që dëshirat e zemrës sime të realizoheshin. Na bashkoi, dashuria dhe lumturia u rikthyen. Fjalët e tij janë angazhimi i tij dhe ai nuk dorëzohet kurrë kur i premton dikujt një rezultat brenda 48 orëve, gjë që më befasoi kur doli rezultati im. Mos ngurroni të kërkoni ndihmë diku tjetër. Kontakto me të tani. Email-i i tij: ellenspellcaster@gmail.com ose WhatsApp: +2349074881619

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Burri më la mua dhe fëmijët e mi për më shumë se 6 muaj, çdo shpresë humbi. Mendova se nuk do ta shihja më burrin tim sepse ai më bllokoi në të gjitha rrjetet sociale që mund të përdorja për ta kontaktuar. Kjo më la të trishtuar dhe zemërthyer derisa takova Dr. Ellen. I shpjegova gjithçka dhe ajo më premtoi se gjithçka do të jetë mirë për 3 ditë. Unë i ndoqa udhëzimet e saj dhe pasi magjitë u kryen për habinë time, burri im më thirri dhe u lut për falje. Tani burri im është kthyer në shtëpi dhe ai më trajton shumë mirë dhe jetojmë të lumtur së bashku tani, kontaktoni atë për ndihmë:
    *nëse doni të ribashkoheni me të dashurit tuaj.
    *nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
    *nëse doni të kuroni ndonjë sëmundje.
    *nëse doni një fuqi shpirtërore.
    *Nëse doni të ndaloni abortin.
    Email: ellenspellcaster@gmail.com {+2349074881619}

    ReplyDelete