Friday, December 4, 2015

E dua vdekjen në mënyrë që të mund të ha në Xhennet!


E dua vdekjen në mënyrë që të mund të ha në Xhennet!

Kjo është letra e një vajzë të vogël Siriane, e cila e ka shkruajtur atë në vendin e saj i cili luftohet nga regjimi i Asadit - Allahu subhanehu ue teala, e shkatërroftë.

''Letra ime lamtumirëse
E dashur Nënë, më kujto mua përgjithmonë, dhe kujto të qeshurat e mia të shumta, dhe ruaj vendin në të cilin unë kam fjetur.
Dhe ti motra ime, tregoju shoqeve të mija se unë kam vdekur duke qenë e uritur. Ti, vëllai im, mos u pikëllo, dhe kujto kur unë dhe ti thonim 'ne jemi të uritur'.
O Melek i Vdekjes! Eja dhe merre shpirtin tim, kështu që unë të mund të ha në Xhennet. Unë jam aq e uritur, dhe ti familja ime dijeni se unë do të ha në Xhennet sa më shumë që të mundem, kështu që ju të mos ndiheni të uritur. Ky është arkivoli im.''

Përktheu: Jetmir Jakupi

1 comment:

  1. Unë po e ndaj këtë dëshmi për partnerët që vuajnë në marrëdhëniet e tyre, sepse ka një zgjidhje të qëndrueshme. Burri im më la mua dhe 2 fëmijët tanë për një grua tjetër për 3 vjet. U përpoqa të jem e fortë vetëm për fëmijët e mi, por nuk munda t'i kontrolloja dhimbjet që më mundonin zemrën. Isha i lënduar dhe i hutuar. Unë kisha nevojë për një ndihmë, kështu që bëra një kërkim në internet dhe hasa në një faqe ku pashë që Dr Ellen, një magjistare, mund të ndihmojë të kthehen të dashuruarit. E kontaktova dhe ajo bëri një lutje dhe magji të veçanta për mua. Për çudinë time, pas 2 ditësh, burri im u kthye në shtëpi. Kështu u ribashkuam përsëri dhe kishte shumë dashuri, gëzim dhe paqe në familje. Ju gjithashtu mund të kontaktoni Dr Ellen, një magjistare e fuqishme për zgjidhje
    1) Magjitë e dashurisë
    2) Kthehu i dashuri
    3) Ribashkoni burrin ose gruan
    4) Nëse keni pela të natës
    5) Kurë për HIV dhe kancer
    6) Unaza e fuqishme magjike
    7) Magji për fat të mirë
    8) Thyerja e obsesionit
    9) Problemet e lindjes dhe shtatzënisë Kontaktoni EMAIL: ellenspellcaster@gmail.com Ju gjithashtu mund të Whatsapp saj +2349074881619

    ReplyDelete