Sunday, November 29, 2015

Askush nuk mund të tregojë gënjeshtra kundër të Dërguarit të Allahut salallahu alejhi ue selem, përderisa unë jam gjallë!



Askush nuk mund të tregojë gënjeshtra kundër të Dërguarit të Allahut salallahu alejhi ue selem, përderisa unë jam gjallë!

Transmetohet se Imam Darekutni, Allahu e mëshiroftë, i cili ishte njëri nga Imamët e Hadithit - qëndroi në Bagdad si hatib dhe tha: ''O njerëz të Bagdadit! Askush nuk mund të tregojë gënjeshtra kundër të Dërguarit të Allahut (salallahu alejhi ue selem), ndërsa unë jam gjallë.''

Thotë Shejh Muhamed Salih El-Munexhid, Allahu e ruajtë: ''Këto fjalë tregojnë thellësinë e njohurive  të tyre dhe të kuptuarit të Islamit, e cila ishte aq e madhe saqë njerëzit e së pavërtetës (së kotës) nuk mund ta sulmonin Islamin ose të fusnin në të gjëra të cilat nuk ishin pjesë e tij.''

Burimi: ''Pyetje dhe përgjigje në lidhje me Islamin'', vëll.1, fq.5 nga Muhamed Seid Abdurrahman.

Përktheu: Jetmir Jakupi

No comments:

Post a Comment